Felanmälan

Om någonting i våra fastigheter har gått sönder så lagar vi det så fort som möjligt. Det kan vara att spisen har gått sönder eller att toalettstolen står och droppar.

Regentens telefonpolicy finns till för att ni som hyresgäster ska kunna känna er säkra på när och hur ni kan få tag i oss. Vi har telefontid mellan kl 8.00 och 10.00, vilket innebär att då svarar vi allt som oftast i telefon och vi vill att ni i första hand om det är möjligt ringer mellan dessa tider. Våra kontaktuppgifter hittar du här >> kontakt

Övriga tider svarar vi i mån av tid och svarar vi inte går det bra att lämna ett meddelande på mobilsvaret eller skicka ett sms så ringer vi tillbaka när vi har möjlighet. Fyll i formuläret nedan eller kontakta oss för att informera oss om problemet.

Akuta ärenden

Vi är tacksamma om fel som om de står oåtgärdade kan leda till ännu större skador med omfattande reparationer som följd anmäls omgående. Dessa ärenden är bra om de anmäls på telefon.

Telefon: 072-713 35 77 (Vid akuta ärenden vänligen ring!)

Epost: felanmalan@regenten.se

 

Eller fyll i formuläret:

Namn (hyresgäst) *

Adress (hyresgäst) *

E-post

Telefon *

Beskrivning av problemet (Var så noggrann som möjligt) *

Plats

Får huvudnyckel användas?